Všeobecné obchodní podmínky upravují obchodní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím. Prodávajícím je společnost: Bojkun Trucks, spol. s r. o. se sídlem Hažín 176, 072 34 Hažín, IČO: 54586771, IČ DPH: SK2121731469. Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I, oddíl: Sro, vložka č. 54141/V, která je provozovatelem elektronického obchodu www.bojkuntrucks.cz

I. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva, na základě které se realizuje prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká vyplněním a odesláním objednávky, resp. ve chvíli převzetí objednaného zboží kupujícím. Objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu, nebo e-mail odeslaný na adresu prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se objednané zboží již nevyrábí a z jiných důvodů. Pokud kupující již zaplatil kupní cenu nebo její část, bude mu tato částka nebo její poměrná část vrácena na účet do 15 dnů. Pro závazné potvrzení objednávky u některých druhů zboží si dodavatel vyhrazuje právo vyžádat si od kupujícího úhradu zálohy ve výši 50 % z ceny objednávky. Po zaplacení této zálohy začíná plynout dodací lhůta.

II. CENY
Ceny výrobků jsou uvedeny bez DPH a bez nákladů na dopravu nebo dobírku. Po potvrzení objednávky prodávajícím garantuje prodávající výši ceny za výrobek a za službu. K ceně nákupu bude připočten poplatek za dopravu nebo dobírku, který je zobrazen u vybraného zboží. Prodávající neúčtuje jiné poplatky. Zvýhodněné ceny zboží a služeb nelze kombinovat s jinými akcemi, pokud prodávající nerozhodne jinak. Ceny v tomto e-shopu se mohou lišit od cen v jiných e-shopech.

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Za objednané zboží kupující zaplatí způsobem, který zvolil při odeslání objednávky.

Definice pojmů:

  • Dobírka: Za zboží zaplatí kupující při převzetí zboží pracovníkovi kurýrní služby nebo zaměstnanci obchodu, který zboží doručil a prokázal se průkazem zaměstnance.
  • Platba na fakturu: Po vytvoření objednávky vám zašleme předfakturu ve výši 100 % ceny objednávky. Po připsání úhrady na náš bankovní účet vám zboží odešleme.

IV. DODACÍ PODMÍNKY
Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod k použití výrobku a záruční list (za záruční list se považuje i daňový doklad). Dodací lhůta při platbě na dobírku se obvykle pohybuje v rozmezí 1–15 dnů v závislosti na skladových zásobách, resp. skladových zásobách dodavatelů prodávajícího. Maximální dodací lhůta je 30 dnů od přijetí objednávky, případně déle, pokud se na tom kupující a prodávající dohodli, nebo se automaticky prodlužuje, pokud kupující nepožádal sám o storno objednávky. Kupující obdrží e-mailem avízo o odeslání zásilky z obchodu, přičemž mu bývá tato zásilka zpravidla doručena následující pracovní den v době od 8:00 do 17:00 hodin po obdržení e-mailového avíza. Prosíme kupující, aby zvedali telefon, pokud se s nimi bude chtít kurýr spojit! Pokud kurýr kupujícího nezastihne a nepodaří se mu s ním spojit telefonicky, vloží mu avízo o uložení zásilky a kupující si sám vyžádá opětovné doručení!

Pokud si kupující zvolí způsob dodání formou dobírky, je povinen takovou zásilku převzít. V případě, že kupující od kurýra zboží nepřevezme, je povinen uhradit prodávajícímu škodu tímto vzniklou (zpravidla cenu dopravy / poštovného tam a zpět).

V. STORNO OBJEDNÁVKY
Kupující má právo bezplatně zrušit celou objednávku nebo její část bez udání důvodu do 24 hodin od odeslání objednávky, a to pouze v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována nebo vyfakturována, o čemž prodávající kupujícího neprodleně informuje e-mailem. Žádost o storno může kupující podat písemnou formou odesláním na e-mailovou adresu: [email protected] s názvem v předmětu zprávy STORNO. Pokud kupující znemožní dodání plnění na základě jeho objednávky, prodávající věc uloží do soudní úschovy a tím se věc považuje za doručenou. Prodávající bude kupujícího žalovat o plnou úhradu faktury za poštovné.

VI. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č. 102/2014 Z. z. ve znění pozdějších předpisů) může kupující zboží nebo část objednávky vrátit do 30 dnů ode dne převzetí zboží. Zboží je třeba vrátit na adresu sídla společnosti spolu s dokladem o koupi, nepoužité a nepoškozené. Přepravní náklady při vrácení zboží hradí kupující. Prodávající doporučuje vrátit zboží osobním dovozem kupujícího, aby bylo možné ověřit kompletnost a nepoškození vráceného zboží – předejde se tak případným nedorozuměním, která mohou nastat za nepřítomnosti obou stran. Pokud kupující vrátí zboží jinou formou (poštou, kurýrem), bere na vědomí, že prodávající potvrdí kompletnost dodávky a to, že zboží nebylo použito, podle svého zjištění. Zboží doporučujeme zaslat jako pojištěný balík nebo dovézt osobně – NEZASÍLAT NA DOBÍRKU, nebude převzato! V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a prokáže odeslání zboží zpět prodávajícímu, prodávající vrátí zaplacenou kupní cenu kupujícímu do 30 dnů od splnění výše uvedených podmínek, stejným způsobem, jaký kupující použil při platbě, případně na účet uvedený v žádosti o vrácení peněz, pokud se strany nedohodnou jinak. Podmínky vrácení zboží se nevztahují na použité zboží, poškozené zboží, o kterém byl kupující předem informován a dostal na výrobek slevu, a na nové zboží, které kupující převzal osobně v prodejně prodávajícího a bylo mu řádně předvedeno.

VII. ZÁRUKY, REKLAMACE
Kupující je povinen před převzetím a zaplacením zásilky na poště či kurýrovi zkontrolovat zboží. Pokud je zjištěno mechanické poškození zboží – roztržený obal, deformace obalu apod. – je dopravce povinen vyhotovit záznam o rozsahu a povaze vady (škodní zápis) za přítomnosti a na žádost kupujícího. Odpovědnost za poškození při přepravě nese dopravce (kurýr), neboť veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi dle dohody poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. V případě reklamace mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po převzetí zásilky, a to e-mailem na [email protected], případně písemně poštou nebo osobně v provozovně prodávajícího, s uvedením jména a adresy kupujícího, telefonního kontaktu, čísla objednávky a popisu poškozeného zboží. Opožděné reklamace mechanického poškození nelze uznat. Přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající. V případě, že je vada zboží neodstranitelná, nahradí prodávající kupujícímu vadný výrobek novým nebo dle dohody výrobkem jiného typu, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, znečištěním zboží či jeho částí zanedbáním údržby, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, na přirozené praskliny přírodních materiálů. Záruka se rovněž nevztahuje na škody způsobené živelnou událostí, násilným poškozením, povětrnostními podmínkami nebo provozem v extrémních a neobvyklých či nevhodných podmínkách v rozporu s návodem k výrobku. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem. Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace v případě uznané reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba začíná běžet znovu ode dne vyřízení reklamace. Prodávající informuje kupujícího o vyřízení reklamace buď telefonicky, SMS zprávou nebo e-mailem a zboží na vlastní náklady odešle kupujícímu.

  1. Záruka na pneumatiky je 2 roky od data prodeje nebo 5 let od data výroby (platí to, co uplyne dříve).
  2. Záruka na servis je 6 měsíců.

VIII. ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY PRODANÉ VĚCI

  1. Jedná-li se o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
  2. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu této součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
  3. Prodávající může vždy místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.
  4. Jedná-li se o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby bylo možné věc řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva náleží kupujícímu i v případě, kdy sice jde o odstranitelnou vadu, avšak kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
  5. Jedná-li se o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.

IX. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatelem e-shopu je Bojkun Trucks, spol. s r. o. se sídlem Hažín 176, 072 34 Hažín, IČO: 54586771, IČ DPH: SK2121731469. Provozovatel se zavazuje dodržovat nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volným pohybem těchto údajů.

Před nákupem v obchodě je nutné se zaregistrovat, při registraci a nákupu je třeba poskytnout následující informace:
• jméno a příjmení, přesná adresa včetně země (resp. adresa, která má být uvedena na faktuře)
• vaše e-mailová adresa (slouží k vaší identifikaci v systému a ke komunikaci s vámi)
• volitelně další adresy (pokud si přejete doručit zásilku na jinou adresu, než je fakturační)
• volitelné telefonní číslo (pro rychlejší kontakt s vámi a při předání zásilky)
• pokud nakupujete jako firma/živnostník, je navíc třeba uvést: obchodní název, IČO a IČ DPH (pro vystavení faktury a správné zaúčtování)

Tyto údaje jsou uchovávány v chráněné databázi na našem serveru, abyste je nemuseli znovu zadávat při každé další návštěvě. Tyto údaje jsou také nezbytné pro náš účetní a fakturační systém. Své údaje a další nastavení můžete kdykoliv změnit prostřednictvím e-mailu nebo po přihlášení do sekce „Moja mikona-registrácia“. Pokud si přejete svou registraci zrušit, požádejte nás o to e-mailem. Vaše konto bude deaktivováno.

V našem obchodě nezadáváte žádné údaje, které by se přímo týkaly práce s penězi na vašich účtech.

Během vaší návštěvy jsou na našem serveru uchovávány dočasné informace potřebné pro správné fungování obchodu (např. co jste vložili do nákupního košíku, kdy jste na stránku přišli, odkud jste na stránku přišli).

Kdykoliv po přihlášení na stránce si můžete své osobní údaje zkontrolovat a v případě potřeby změnit v části „Můj účet“. Podle zákona o ochraně osobních údajů máte mimo jiné právo na opravu nesprávných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, právo na informace o seznamu osobních údajů, které o vás zpracováváme, a další práva uvedená v § 28 odst. 1 cit. zákona.

Vaše osobní údaje nezveřejňujeme, nezpřístupňujeme ani neposkytujeme žádným jiným subjektům, s výjimkou třetích, s nimiž je spolupráce nezbytná pro správné vyřízení vaší objednávky. Jsou to zejména banky, doručovatelské služby jako Slovenská pošta, a.s., kurýři (kontaktní údaje pro doručení), orgány činné v trestním řízení. Tyto údaje jsou však vždy poskytnuty jednorázově, například pro vyřízení vaší konkrétní objednávky. Databázi osobních údajů chráníme před poškozením, zničením, ztrátou a zneužitím.

Kupující na základě uzavřené smlouvy podle zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickém obchodě a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů zpracovává osobní údaje uvedené v objednávce za účelem vyřízení objednávky a doručení zboží, a to po dobu nezbytnou k plnění smlouvy prodávajícím.

X. OSTATNÍ
Obsah a design této stránky je chráněn platným autorským zákonem a příslušnými předpisy. Kopírování, publikování a další šíření jakékoliv části těchto stránek bez předchozího písemného svolení provozovatele je zakázáno.

Obrázky produktů neodpovídají ze 100 % realitě. Rozdílný vzhled obrázku a reálného produktu nemůže být důvodem k vrácení zboží, pokud výrobek splňuje technické parametry prodávaného produktu.

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na adresu: [email protected]), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů podle zákona 391/2015 Z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „ZARS“). Těmito subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby dle § 3 ZARS, zejména Slovenská obchodní inspekce. Návrh může spotřebitel podat způsobem stanoveným podle § 12 ZARS.
  2. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel, tedy fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Netýká se sporů, kde hodnota sporu nepřesahuje částku 20 EUR.
  3. V souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line, kterým se mění nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line), tímto spotřebitele informujeme, že svá práva a nároky si mohou uplatňovat i prostřednictvím platformy pro řešení spotřebitelských sporů on-line (RSO). Ta je dostupná on-line na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Stížnost podaná prostřednictvím platformy RSO bude vyřízena do 90 dnů bez výrazných finančních nákladů. V případě jakýchkoli otázek nás prosím kontaktujte e-mailem na: [email protected].

Veškeré právní vztahy vznikající mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právními předpisy Slovenské republiky. V záležitostech, které neupravují tyto obchodní podmínky, se uplatní příslušná ustanovení Občanského zákoníku, Obchodního zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto všeobecné obchodní podmínky měnit.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti dnem 1. 4. 2023.